dinsdag 14 januari 2014

Een hoes voor een kinderfauteuil?

Afgelopen zomer kreeg ik van een lieve buurvrouw deze fauteuil. Het is een kindermaatje. Hoewel ik het model gelijk geweldig vond, pastte hij qua stof totaal niet in ons interieur. Ik ben gaan zoeken naar stoelhoezen in deze maat en vooral in dit model, maar dat was echt niet te vinden.


Dus dan maar zelf aan de slag! Met patroonpapier en een pen ben ik alle delen van de stoel gaan uittekenen. Vervolgens een stofje erbij gepakt en achter de naaimachine gaan zitten. Ik ben best tevreden over het resultaat en nu ik een patroon heb kan ik hem in elke gewenste stof gaan maken! Aan de achterkant heb ik klittenband bevestigd, zodat hij er makkelijk af kan om te wassen. Zie hier het resultaat:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten