dinsdag 21 februari 2012

Creatief met strijkvelours

Weer een nieuwe hobby, applicaties maken van strijkvelours! En stofknopen verwerken. Zo leuk, eenvoudig om te doen en mooie resultaten!
Het rompertje heb ik gemaakt voor mijn pasgeboren neefje. Een beetje een "all star" look. Het witte shirtje was een cadeautje voor het dochtertje van een lieve vriendin. Het meisje werd 1 jaar! Bij dit shirt heb ik met stofknoopjes en lintjes bijpassende speldjes gemaakt. Het rode shirt heb ik voor mijn zoontje gemaakt. Ik naai best veel voor zijn zusje en hij wil ook graag wat. Voor hem naai ik een stuk minder, maar dit vind ik ook echt super voor jongens. Van een simpel shirtje maak je toch iets bijzonders!




3 opmerkingen:

  1. Hallo!
    Ik zie veel blogpost vandaag. Wat leuk allemaal. Maar eerst ga ik hier beginnen. Je hebt een leuk truitje voor Diede gemaakt! Super en leuk stoer! Hij is er blij mee, denk ik?!

    Het truitje voor J is vast voor Josephine? Ben je daar vanochtend op de koffie geweest? Lieve afbeelding! Ik hou van vogels (-:
    En dat rompertje voor Eden is ook vast goed ontvangen? Ik hoor gauw hoe het was zondag (-:
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En mijn dochter is de gelukkige, die het prachtige shirtje mag dragen. Hij is echt heel erg mooi en zeker met de bijpassende knipjes helemaal in stijl. Dank je wel! Ik vond het heel fijn dat je op ons feestje was. Heel gezellig! Bedankt! Ook je andere creaties zijn erg mooi geworden, je hebt t wel echt in de vingers hoor! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties maak je!! En ik heb het shirt voor Josephine ook in het echt gezien! Super gedaan!
    groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen