maandag 7 februari 2011

Poppenhuis pimpen

Laatst was ik bij een vriendin. Ze liet me een poppenhuis zien, gekocht op marktplaats en opgeleukt met frisse behangetjes. Leuk! Ik kreeg gelijk zin om iets dergelijks te gaan maken voor mijn dochtertje van 20 maanden. Misschien is ze nu nog te klein, maar over een half jaartje?
En dus ging ik zoeken op marktplaats en vond daar een vergeeld poppenhuis wat nodig toe was aan een opknapbeurt. Ha! Die is bij mij aan het juiste adres :) Na een verfroller en een leuk behangetje(papier van Eline's huis) is het uiteindelijk dit geworden. De meubelstofjes komen van Yoursoap!



1 opmerking:

  1. Jij was nog laat wakker (-;
    Ik zeg het je, als eenmaal in blogland bent, vergeet je de tijd, vergeet je dromenland...
    ("jij kan het weten" zegt Na, die met mij meekijkt)
    Het poppenhuis is een super idee en je hebt het al zo leuk aangekleed. Ik zie Eline 'behang', mooi!
    Fijne avond,
    liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen